Uprzejmość ekspedientki - Biznes i Praca

dotacje na wózki widłowe

Ciekawa kolaboracja Najka ze sklepem Supreme - wyszły z tego świetne Air Max 98, które możecie podziwiać tutaj  Jeśli kiedykolwiek ubiegaliście się o kredyt lub też chcieliście poznać ofertę wielu banków, np....

Więcej

Studnia ekonomiczne

stylowy ołowek drewniany trójkątny z grawerem Kiedy kończymy szkołę średnią przed większością z nas pojawia się jedna z najtrudniejszych decyzji ...

Więcej

Show biznes

Z pewnością każdy z nas zastanawiał się kiedyś, czym właściwie tak naprawdę jest show biznes, że ni...

Więcej

Urodziny

 Jeśli kiedykolwiek ubiegaliście się o kredyt lub też chcieliście poznać ofertę wielu banków, np....

Więcej

Uprzejmość ekspedientki

Każdy zdrowy człowiek na całym, świecie praktycznie codziennie odwiedza różnego rodzaju sklepu. Mogą być to sklepy zarówno odzieżowe, komputerowe jak i spożywcze. Jak się okazuje klienci ogromną wagę przywiązują do tego czy osoba sprzedająca w sklepie jest uprzejma. Wchodząc do danego sklepu ludzie chcą widzieć na twarzy ekspedientki uśmiech i usłyszeć z jej ust życzliwe słowa. Jak się okazuje bardzo duże znaczenie na ilość klientów w danym sklepie ma osoba, która w nim sprzedaje. Widząc sklep, który cieszy się dużą popularnością wiemy, iż pracuje w nim osoba kompetentna, która szanuje każdego obsługiwanego klienta. Jednak że należy również podkreślić fakt, iż idąc na zakupy do danego sklepu również nie chcielibyśmy aby osoba sprzedająca zachowywała się sztucznie tzn. aby na jej twarzy nie było widać sztucznego uśmiechu a z jej ust słyszeć ciągłego ”proszę” i „dziękuję” w momentach kiedy wcale nie jest to potrzebne. Wszyscy ludzie chcą szacunku i poszanowania od drugiej osoby ale wszystko w granicach zdrowego rozsądku, dlatego też ekspedientki powinny rozróżniać tego typu dwie sprawy. Przykładem kategorycznym, który można spotkać w wielu sklepach jest absolutny brak szacunku ze strony sklepowej. Idąc na zakupy przykładowo do sklepiku osiedlowego i widzę po drugiej strony naburmuszoną, złą Panią sprzedającą której zdarza się, że nie odpowie wchodzącej osobie dzień dobry bądź wychodzącej do widzenia nie chcemy po raz drugi być postawienie w tak niemiłej i krępującej sytuacji, dlatego też bardzo często wybieramy drugi sklep w którym robimy codzienne zakupy. Jak się okazuje wpływ ekspedientki na zysk danego sklepu jest ogromny. Szef danego sklepu zatrudniając osobę która będzie sprzedawała może na tym zyskać i sprawić , iż dana sobą przyciągnie klientów jak i również sam sobie zaszkodzić w momencie kiedy zatrudni osobnie kulturalną na tego typu stanowisko. Jak si e okazuje w praktyce bardzo ciężko znaleźć jest kompetentną osobę na to stanowisko, dlatego też zdarzają się sytuacje w których to sam szef z obawy przed poniesienia klęski do której mogłaby doprowadzi osoba zajmująca się sprzedażą sam podejmuje pracę na tym stanowisku. Idąc na zakupy do szefa sklepu bardzo często jesteśmy obdarowywani ogromnym szacunkiem i kulturą z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy sklepik swoim najbliższym znajomym. Uprzejmość i kultura osoby sprzedającej ma bardzo duży wpływ na to czy ludzie będą przychodzić do danego sklepu. Istnieje bardzo mądre przysłowie, którym każdy sprzedawca powinien się kierować bez względu na wszystko:” klient nasz pan”. Dane przysłowie nakłania do tego aby ekspedientki bądź ekspedienci traktowali z szacunkiem swoich klientów, którzy przybyli w celu zrobienia niezbędnych zakupów.